A Twin Experience
Zach travels to Pasadena, California to visit his LP twin buddies Jeff and Eric Manuel. Then, Jeremy goes to a pro soccer game in Seattle and gets some professional advice from MLS star Freddie Adu before his tryout for the Olympic Development Program.