S-15 Truck Redemption!
The LS-powered S-15 mini truck gets revamped as the guys fix what didn't work from the last time they raced Randy Pobst around a road course in a Shelby GT350. Will they actually get the nitrous to work? Yes, but will they beat the Mustang?