Mega Truck Build and Battle!
Newbern surprises Cotten and Finnegan with a visit to the sacred grounds of Dennis Anderson's Digger's Dungeon. The guys rebuild a busted-up mega truck and take on Finnegan's childhood idol in a race against the creator of Grave Digger himself!