Drag Race Mustang vs. Andrade's Malibu!
Last season, the guys put John Andrade Jr. in a tiny truck and beat him in a mud drag race with the Dirt Track Camaro. Now Andrade has challenged them to see what they can do with a derelict and parted-out Mustang against his '79 Chevy Malibu.