BMW 325i (afsnit 1)
Bilentusiasten Mike Brewer og mekanikeren Edd China dykker ind under motorhjelmen på en klassisk brugt bil fra 1980'erne, en BMW 325i Touring, for at gøre den køredygtig igen.