Suzuki SJ410 (afsnit 2)
Suzukiens ansigtsløftning fortsætter; Edd giver bilen en ny gang maling, ordner det indvendige og rulleholderen. Da den er færdig, afleveres den til Mike. Kan han tjene på den?