Fra Boble til Buggy (afsnit 1)
Mekanikeren Edd China er forfærdet, da Mike Brewer kommer med en folkevognsboble i alt andet end køredygtig stand, men Ed får pludselig en idé – hvorfor ikke lave en Beach Buggy?