A Certain Doom
De overlevende håndterer stadig følgerne efter Whisperers forfærdelige magtdemonstration, og de må modvilligt respektere de nye grænser. De organiserer også sig selv som militser og gør sig klar på en kamp, der kan blive uundgåelig.