Morning Star
Whisperers nærmer sig Hilltop. Efter Daryl og Lydias møde med Alfa må småsamfundene afgøre, om de vil flygte eller kæmpe. Imens bliver Eugenes kommunikation med Stephanie vanskeliggjort.