Hide Me on the Plane to Marrakesh
Instrueret af: Krzysztof Skonieczny. Situationen under pandemien føles som at befinde sig i en ørken. Det er en tid, hvor man møder sig selv og filtrerer sine minder, spoler hjemmeoptagelser tilbage og registrerer indre seismiske rystelser.