Kyoto, April 21st
Instrueret af: Anna Zamecka & Sung Rae Cho. Mens vi var i isolation i hjemmet under den tvungne karantæne, havde vi svært ved at begribe og beskrive, hvad der foregik, og ved at indfange hændelsernes realitet.