Home*Sick
Instrueret af: Jerzy Skolimowski. Da virussen brød ud, befandt jeg mig i Sicilien, hvor jeg optog min nye film. Det lod mig bevidne Italiens tragedie og heltemod, samt det storslåede sicilianske forår.