The Simple Intimacy of the Near Touch
Stefan og Damon vender tilbage til Mystic Falls på Sybils foranledning, da hun stadig leder efter den historiske genstand. Bonnie vender hjem fra Paris med en beholder med Enzos blod, hvilket får Caroline til at overveje, om hun vil blive vampyr.