What Are You?
For at redde Stefans sjæl indgår Damon en aftale med Cade om at skaffe Maxwells dagbog. Men Alaric og Matt nægter at overlevere dagbogen, da den kan rumme afgørende oplysninger om, hvordan Cade kan tilintetgøres.