You Made a Choice to Be Good
Cade vender tilbage til Mystic Falls og tildeler Damon og Stefan nye opgaver med forfærdelige følger. Selvom venskabet mellem Caroline og Matt er anspændt, gør de stadig deres bedste for at beskytte byens borgere mod Cades sult efter sjæle.