Kyle
Bertie rammer en mur på arbejdet og beslutter sig for at fremmane sin indre fugl, mens Tucas lidenskab fører hende i retning af et nyt, intenst job. Vil veninderne bruge deres nye kræfter ansvarligt? Niks.