The Moss
En ny udlejer? Huslejestigning? Ikke i dag, hr. Byfornyer. Tuca og Bertie kæmper mod en gådefuld, ny lejlighedsforvalter, mens Speckle skynder sig for at blive færdig med at bygge sin drømmebolig.