...To Miss New Orleans
Serieafslutning. Colson bliver tilbudt at forflyttes. Guardians sender Lambreaux hjem. Batiste tager sine sønner med til en Dr. John-koncert. Hidalgo vender tilbage til Texas. McAlary besøger sit hul i vejen, der nu er udsmykket.