Sunset on Louisianne
McAlary fejrer sin 40-årsfødselsdag. Bernette får et gennembrud i sagen. Annie dropper sit band. Lambreaux insisterer på, at Delmond fortsætter som Big Chief efter hans død. Everett vender tilbage til New Orleans.