Yes We Can Can
Sæson premiere. New Orleans fejrer valget af Barack Obama. Desautel åbner sin egen Bywater-restaurant. LaDonna genopbygger Gigi's Bar. Skolebandinstruktøren Batiste investerer sig i elevernes liv.