Prophecy
Twitch husker, at Banks skød ham. Da Twitch konfronterer Banks, tager han sit eget liv i stedet for at tilstå. Ved Als grav indrømmer Jade over for Spawm, at siden hun reddede ham, har Heaven udlovet en dusør for hendes hoved.