Chasing the Serpent
Spawn har flashbacks af sig selv som Al Simmons, der bliver sendt ned for at fange den frafaldne Major Forsberg-vagt til krigsmasken af Ghengis Khan, der indeholder Helvedes kræfter. Vi indser nu, at det er Wynns mystiske fange.