Seed of the Hellspawn
Efter Cog informerer Spawn om sit klædes kræfter, forvandler Spawn sig til Terrys menneskelige form for at besøge Wanda. Twitch, der ligger på hospitalet med en kugle i kraniet, opdager, at hans hukommelse svigter ham.