Shiv Part Two
Da Courtney kommer i knibe efter en uventet konfrontation, beslutter Pat, at de må være ærlige over for Barbara. Imens får Cindy skældud af sin far, efter en plan om at tage sagerne i egen hånd er kørt af sporet.