Stars & S.T.R.I.P.E. Part One
ISA er i hælene på Courtney, Pat og holdet, så de omgrupperer sig for at lægge en ny plan. Imens får Rick et gennembrud, og holdet forbereder sig på en konfrontation med ISA.