Politiets enhed for opklaring af bandekriminalitet gør en fangst, der begejstrer alle undtagen Robert. Horias situation gør Filip desperat, og han vælger at tale med Elena. Robert finder en måde at anvende politiets fangst i en betydningsfuld operation.