Elenas efterforskning skrider hurtigt frem, da et vidne dukker op. Det volder problemer for Robert. Aleodor havner i en vanskelig situation og forsøger at træffe det bedste valg. Elena vil beskytte vidnet og beder Robert om hjælp.