The Surprise Party
Til Leightons surpriseparty for Nico bliver Kimberly overrumplet af en uventet gæst. Bela er bekymret for, om hun har gjort en medskribent fra Catullan tavs, og et rygte truer med at vende op og ned på Whitneys verden.