Marlon Wayans Presents: The Headliners
Ved en liveoptagelse i Belasco Theatre i Los Angeles slutter fem lovende komikere sig til comedylegenden Marlon Wayans i en times hylemorsom standup.
Ved en liveoptagelse i Belasco Theatre i Los Angeles slutter fem lovende komikere sig til comedylegenden Marlon Wayans i en times hylemorsom standup, hvor alt er tilladt.