Naked Party
Til forelæsningerne den første uge føler Kimberly ikke, at hun kan følge med, mens Leighton trives akademisk … men ikke på andre områder. Whitney ender i et fodbolddrama, og for at prøve noget vildt tager Bela og Kimberly til nøgenfest.