Face Time
Holbrooks partner, kommissær Tanner, ankommer til byen, og de intensiverer deres efterforsker af løgnerne og deres mulige forbindelse til Wildens død. Emily går i panik, da hendes forældre efterforskes uden grund på grund af A's rænkespil.