Turn of the Shoe
Mrs. DiLaurentis' tilstedeværelse i Rosewood gør alle omkring hende ængstelige, især da hun giver Hanna en papegøje, hvis evne til at imitere giver en chokerende indsigt i Alisons sidste dage.