A is For Answers
I fjerde sæsons finaleafsnit møder Alisons DiLaurentis fire bedste venner hende endelig igen efter flere år med spørgsmål og mysterier, og de finder langt om længe ud af, hvad der i virkeligheden hændte hende den aften i september.