The Betrayal
Efter Natalias død opdager Piotr, at han er blevet manipuleret. Nogen har udnyttet ham for at få regeringen til at styrte sammen. Piotr indleder en ny undersøgelse. Sporet fører til en lobbyvirksomhed, hvor hans gamle ven Sebastian Malik er ansat.