The Pact
Efter overfaldet opdager Piotr, at Eryk fremstiller bevismateriale, der skal gøre Hanus til syndebuk. Piotr og Anna opdager, at Skalski er involveret i sammensværgelsen. Det viser sig, at det sande formål fra starten af var at gribe regeringsmagten.