The Ex-Factor
Pigerne går i byen, og Ryan opsøger Marissa for at bebrejde hende, at Lindsay blev så fuld, at hun gik kold. Alex’ ekskæreste er i byen, og Seth er opsat på at finde ud af, hvem hun er.