The Father Knows Best
Da Sandy bliver ved med at arbejde på Rebeccas sag, bliver Kirsten i tvivl om, hvor stærke følelser, de nærer for hinanden. Seth får en nedtur, efter Zach og Summer har tilbragt natten efter valentinsdag sammen.