The Lonely Hearts Club
Det er valentinsdag i Orange County, og Sandy og Kirstens konflikt vedrørende Rebecca fortsætter. Ryan prøver at slutte fred med Caleb for at kunne holde valentinsdag med Lindsay. Seth, Zach og Summer rejser til San Diego.