Tijuana, We've Got A Problem
En stripperastronaut stjæler tegningerne til en rumfærge og sælger dem til Mexico. Nu må NTSF rejse til Mexico og bremse den onde præsident Felipe Calderon, før de slår USA i rumkapløbet.