Dolphinnegan's Wake
En seriemorderdelfin er på fri fod, og NTSF har ingen spor, før Trent besøger den mest dødelige seriemorderdelfin i fangenskab for at få spor om den nye morder... før Sam og Jessie bliver dens næste ofre.