Piper Doesn't Live Here Anymore
Pipers hjernevaskede alterego, Isabelle Gareth, en specialtrænet snigmorder, aktiveres efter at have modtaget en særlig fødselsdagsgave. Nu jager hun alle sine kolleger fra NTSF.