Skrald skrald skrald
Da Manny ved et uheld transporterer en stor bunke skrald ned til Muld-Stad, forsøger Mulle at genbruge det ved at reparere byen - men da han ignorerer Miskmasks instruktioner, bliver hans reparationer et problem.