Spræls fridag
Da Mulle hjælper Prikke med at tage vare på ormene i hendes Orme-Rednings- og Adoptionscenter, sender Gartneren Spræl derind for at udgive sig for at være en hjemløs orm, så de kan stjæle Manny.