Et stort skridt for muldvarpeheden
Miskmask bygger en tunnel-graver og støder derved flere, som frygter at den vil erstatte muldvarpernes eget behov for at grave. Prikke bliver ved et uheld låst inde i maskinen, som pludselig sætter i gang.