AI & robotter
Da deres færd bliver international, fører jagten på et spor gennem det engelske landskab til, at Wiley distraheres af en bizar udholdenhedskonkurrence, hvilket genopliver spændingerne med Simone og afslører gamle ar og hemmeligheder.