AI & robotter
Mens hun overvejer at deltage i den uhyrlige mission, som Mrs. Davis gav hende, opdager Simone, at hendes ekskæreste Wiley nu er en del af en modstandsbevægelse, der er dedikeret til at ødelægge den magtfulde kunstige intelligens.