Batwing Flyv
Tag på tur på den strålende nattehimmel med Batwing, Gothams flyvende beskytter, som ynder at posere når hun tager et dyk og suser imellem bygninger og ned i vandet for, at fange skurke og redde en ven eller to - til hendes funky-friske temasang.