Fart på
Det er tid til fart, fart, fart med Batgirls motorcykel Bibi, imens hun zigger og zagger sig til sejr, i denne musikvideo - det er lige meget, om det er et stunt hop eller en superskurk i høj fart, Bibi giver sig altid fuldt ud og lidt mere til!