Buff sej
I denne country-inspirerede musikvideo, demonstrerer Batbilen Buff sin styrke ved, at trække skurkene ud af byen, og løfter humøret hos sine med-Batbiler med sin følsomme side, imens han beskytter mennesker (og dyr) i Gotham.