Villains
Da Nicky afdækker foruroligende informationer om Xiao, må hun og holdet udtænke en plan, så de kan håndtere hende en gang for alle. Althea giver Evan råd om hans forhold til Nadia, og Jin forbereder sig på sit første interview.